Nettside med informasjon, tips og råd for å redusere avfallsmengdene.
Konseptet presenterer raske fakta, blandet med "emosjonelle parametre", for å vise hvor enkelt det kan være å bidra til å nå dette målet. En miniprofil med logo, fargepalett, fotostil, font og et grafisk element (merkelappen) ble også utviklet. Uttrykket er vennlig og organisk med en følelse av nostalgi og sjarm, men likevel “edgy” nok til å fungere godt fremover.
🏆 Jobben vant bronse i Sterk Reklame.
Løsning
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
Design
Stavanger kommune
Om jobben
Nettside med informasjon, tips og råd for å redusere avfallsmengdene.
Konseptet presenterer raske fakta, blandet med "emosjonelle parametre", for å vise hvor enkelt det kan være å bidra til å nå dette målet. En miniprofil med logo, fargepalett, fotostil, font og et grafisk element (merkelappen) ble også utviklet. Uttrykket er vennlig og organisk med en følelse av nostalgi og sjarm, men likevel “edgy” nok til å fungere godt fremover.