SpareBank 1 SR-Bank vil gjerne vite så mye som mulig om kundene sine og hva de synes om tilbudet de får i banken. I forbindelse med de såkalte etablererkveldene laget de en klistrebok til førstegangskjøperne, og ba dem fortelle litt om hva de syntes, ved å fylle ut boka. Resultatet ble en godt mottatt forespørsel, en annerledes kommunikasjonsflate og en verdifull innsikt i og kontakt med en viktig kundegruppe.
🏆 Jobben vant bronse i Sterk Reklame.
Løsning
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
Om jobben
SpareBank 1 SR-Bank vil gjerne vite så mye som mulig om kundene sine og hva de synes om tilbudet de får i banken. I forbindelse med de såkalte etablererkveldene laget de en klistrebok til førstegangskjøperne, og ba dem fortelle litt om hva de syntes, ved å fylle ut boka. Resultatet ble en godt mottatt forespørsel, en annerledes kommunikasjonsflate og en verdifull innsikt i og kontakt med en viktig kundegruppe.