Sterk reklame er stavangerregionens største kåring av det beste innen reklame og design. Konkurransen trengte en ny profil, for å engasjere og inkludere flere kreative i Rogaland, og for å gjenspeile en bransje som har endret seg siden sist.
Logoen handler mer om Sterk (kommunikasjon), enn tradisjonell reklame. Den inkluderer alle fagområder (også de som ikke ennå finnes), og den ønsker velkommen de fagfolkene som ikke nødvendigvis føler seg hjemme i sekkebetegnelsen Reklame.
Logoen er kollaborativ: Hvert år får fem nye designere mulighet til å designe en av bokstavene i logoen. Dermed forteller vi om en bransje i endring, og vi skaper tilknytning til konkurransen hos folk i bransjen.
🏆 Jobben vant sølv i Sterk Reklame.
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
Sterk reklame er stavangerregionens største kåring av det beste innen reklame og design. Konkurransen trengte en ny profil, for å engasjere og inkludere flere kreative i Rogaland, og for å gjenspeile en bransje som har endret seg siden sist.
Logoen handler mer om Sterk (kommunikasjon), enn tradisjonell reklame. Den inkluderer alle fagområder (også de som ikke ennå finnes), og den ønsker velkommen de fagfolkene som ikke nødvendigvis føler seg hjemme i sekkebetegnelsen Reklame.
Logoen er kollaborativ: Hvert år får fem nye designere mulighet til å designe en av bokstavene i logoen. Dermed forteller vi om en bransje i endring, og vi skaper tilknytning til konkurransen hos folk i bransjen.
🏆 Jobben vant sølv i Sterk Reklame.