Eimealt var en nystartet lokal fermenteringsprodusent som skulle ut i markedet.
Visjonen deres var enkel: Mat skal smake godt og gjøre godt. Vi lager naturlig mat med naturlige råvarer, i tråd med eldgamle konserveringstradisjoner.
Logo og pakkedesign skulle underbygge det naturlige ved produktene.
Logoen brukes både som forsegling av glassene og som et kvalitetsstempel.
De naturlige ingrediensene og fermenteringsprosessen gjorde farger i jordtoner til et naturlig valg for hele produktserien.
Løsning
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
Om jobben
Eimealt var en nystartet lokal fermenteringsprodusent som skulle ut i markedet.
Visjonen deres var enkel: Mat skal smake godt og gjøre godt. Vi lager naturlig mat med naturlige råvarer, i tråd med eldgamle konserveringstradisjoner.
Logo og pakkedesign skulle underbygge det naturlige ved produktene.
Logoen brukes både som forsegling av glassene og som et kvalitetsstempel.
De naturlige ingrediensene og fermenteringsprosessen gjorde farger i jordtoner til et naturlig valg for hele produktserien.
Pakningsdesignet skulle vise godt igjen i dagens butikkhyller, og samtidig ha rom for flere fremtidige produkter i serien
Da vi valgte farger, tok vi utgangspunkt i råvarene de skulle representere