Tampnet drifter og leverer fibernett offshore i Nordsjøen og Mexicogolfen.
Selskapet ønsket å synliggjøre satsingen sin på 5 strategiske forretningsområder: digitalisering, olje og gass, maritim, vindenergi og carrier. Målet var å gi hvert område sin egen identitet som harmonerte med selskapets overordnede visuelle uttrykk.
Hvordan foredle profilen til Tampnet slik at selskapet framstår som en unik global merkevare? Og samtidig kommunisere den menneskelige faktoren i tjenestene, på tvers av språk og kultur?
Løsning
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
Om jobben
Tampnet drifter og leverer fibernett offshore i Nordsjøen og Mexicogolfen.
Selskapet ønsket å synliggjøre satsingen sin på 5 strategiske forretningsområder: digitalisering, olje og gass, maritim, vindenergi og carrier. Målet var å gi hvert område sin egen identitet som harmonerte med selskapets overordnede visuelle uttrykk.
Hvordan foredle profilen til Tampnet slik at selskapet framstår som en unik global merkevare? Og samtidig kommunisere den menneskelige faktoren i tjenestene, på tvers av språk og kultur?