SpareBank 1 SR-Bank ville gjerne hjelpe førstegangskjøperne litt på veien - og kanskje også berolige foreldrene deres litt.
Vi samlet alle de små og store bankproduktene som kunne være spesielt nyttige for førstegangskjøperen, i én pakke – Etablererpakken.
Filmene som ble vist i sosiale medier starter i de øyeblikkene der man innser at det er på tide å flytte ut – vist fra både foreldrenes og førstegangskjøperens vinkel.
🏆 Jobben vant ett gull og to sølv i Sterk Reklame.
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
SpareBank 1 SR-Bank ville gjerne hjelpe førstegangskjøperne litt på veien - og kanskje også berolige foreldrene deres litt.
Vi samlet alle de små og store bankproduktene som kunne være spesielt nyttige for førstegangskjøperen, i én pakke – Etablererpakken.
Filmene som ble vist i sosiale medier starter i de øyeblikkene der man innser at det er på tide å flytte ut – vist fra både foreldrenes og førstegangskjøperens vinkel.
🏆 Jobben vant ett gull og to sølv i Sterk Reklame.
Kampanjen startet med annonser som først og fremst forklarte hva Etablererpakken er.
Neste steg: Historier der ungdommen innser at det er på tide å flytte hjemmefra.
Kampanjen gikk i sosiale medier, display, aviser og kino.
Vi laget også merkevaretagger, som stickers og gifer, som kunne brukes til å dele at man er en etablerer.
Banken delte ut DMer til alle førstegangskjøpere som skulle på visning.
På sosiale medier ble det selvsagt fristet med en ekte unboxing.