Hesteskoprodusenten Equine Fusion har utviklet en rekke fleksible hestesko som gjør at hesten slipper å bruke den harde, utdaterte jernskoen.
Etter å ha gjort målgruppen – rytterne, forhandlere og hesteeierne – oppmerksom på og begeistret for denne helt spesielle skoen gjennom flere kampanjer, var det på tide å lage en produktfilm som tok nerdebehovet deres på alvor og forklarte dem grundig hva dette produktet var, hvordan det virker og hvilken forskning som lå bak.
🏆 Jobben vant bronse i Sterk Reklame.
Løsning
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
Equine Fusion
Motion
Om jobben
Hesteskoprodusenten Equine Fusion har utviklet en rekke fleksible hestesko som gjør at hesten slipper å bruke den harde, utdaterte jernskoen.
Etter å ha gjort målgruppen – rytterne, forhandlere og hesteeierne – oppmerksom på og begeistret for denne helt spesielle skoen gjennom flere kampanjer, var det på tide å lage en produktfilm som tok nerdebehovet deres på alvor og forklarte dem grundig hva dette produktet var, hvordan det virker og hvilken forskning som lå bak.
🏆 Jobben vant bronse i Sterk Reklame.
Den lettbeinte animasjonsfilmen presenterte nerdete fakta på engasjerende vis
Annonser i sosiale medier ledet til en landingsside hvor man kunne kjøpe joggeskoene