Kvadrat kom til oss med en litt uvanlig plan: De skulle transformere kjøpesenteret til et hotell for en helg. Målet var å gi kunder og andre besøkende en helg med 100 % fokus på kundeservice.
Oppdraget vårt var å gjennomføre ideen, og skape alt fra stemning, kampanjeprofil og -materiell, til lansering og dokumentering.
Gjennom et innlegg på Facebook samlet vi inn en haug med hilsener fra fansen. På avreisedagen ble skjermene på flyplassen dekket med grønt fotballgress og lykkeønskninger fra Viking-fans.
Kvadrat kom til oss med en litt uvanlig plan: De skulle transformere kjøpesenteret til et hotell for en helg. Målet var å gi kunder og andre besøkende en helg med 100 % fokus på kundeservice.
Oppdraget vårt var å gjennomføre ideen, og skape alt fra stemning, kampanjeprofil og -materiell, til lansering og dokumentering.
I forkant av åpningen av Boutique Hotel Kvadrat kjørte kjøpesenteret teaserfilmer i sosiale medier. Under Kvadrat-skiltet dukket det opp fem stjerner.
Gjestene ble invitert til en deilig hotellfrokost, og de fikk gavepose med blant annet tøfler, bagasjelapp og annet snadder.
Under besøket kunne gjestene oppbevare posene i resepsjonen. Etter at de var ferdige å handle, hadde de stående tilbud om gratis hjemkjøring av varene.